مکمل ها

بهترین مکمل های رفع کننده پوکی استخوان و استخوان ساز

پوکی استخوان

بهترین مکمل های رفع کننده پوکی استخوان و استخوان ساز

پوکی استخوان باعث ضعیف شدن استخوان و شکننده شدن آنها می شود و می تواند هر کدام از استخوان های بدن را درگیر کند اما معمولاً بیشتر در ناحیه ستون فقرات، لگن، زانو و مچ دست دیده میشود.

برای بهبود پوکی استخوان می توان از مکمل های غضروف ساز استفاده کرد که پس از تایید پوکی استخوان با انجام برخی آزمایشات شما می‌توانید با مشورت پزشک از مکمل های استخوان ساز و مکمل های پوکی استخوان استفاده کنید.

 در ترکیبات مکمل های استخوان ساز چه موادی وجود دارد؟

به طور کلی در مکمل های استخوان سازی و مفصل ساز از ترکیبات زیر استفاده می شود:

کلسیم: مصرف کلسیم باعث تولید و محافظ از استخوان ها میشود، که ۹۹ درصد کلسیم در دندان ها و استخوان ها ذخیره می شود و می تواند در عملکرد عضلات نقش داشته باشد.

کلسیم یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مواد معدنی است که باعث حفظ سلامت استخوان ها می شود و برای همه ی افراد لازم و ضروری است.

ویتامین دی: این ویتامین که یکی از مهمترین منابع تامین آن نور خورشید است به جذب سریع کلسیم کمک می کند و کمبود آن در بسیاری از افراد وجود دارد که باعث به خطر افتادن سلامت استخوان‌ها می‌شود.

رفع پوکی استخوان

به دلیل نداشتن دسترسی به نور خورشید بخاطر سبک زندگی در ایران بیشتر افراد با کمبود این ویتامین روبه رو هستند.

منیزیم: منیزیم یک ماده معدنی است که در کنار کلسیم موجب افزایش تراکم استخوان ها می شود و مانع به وجود آمدن پوکی استخوان می شود.

زینک: زینک یا همان روی در شکل‌گیری استخوان‌ها نقش دارد و برای شکل گیری طبیعی اسکلت بدن ضروری است.

ویتامین K2: این ویتامین در متابولیسم کلسیم نقش دارد و در ساخت و نگهداری از استخوان ها تاثیر گذار است و موجب بهبود تراکم مواد معدنی و استخوان ها می شود.

در کنار این ویتامین ها و مواد معدنی که همیشه در ترکیبات مکمل ها وجود دارند از ترکیبات آلی و عصاره های گیاهی نیز استفاده می شود.

کدام مکمل ها برای پوکی استخوان مناسب هستند؟

بهترین مکمل ها و قرص ها برای بهبود پوکی استخوان:

قرص سوپراکل نیچرز اونلی:

استفاده از این قرص باعث ساخت استخوان ها می شود و از آنها حفاظت می کند ترکیبات این محصول دارای کلسیم به صورت سیترات، ویتامین دی، منیزیم و روی است.

وجود این ترکیبات در این محصول باعث جلوگیری از تحلیل رفتن استخوان ها می شود و به درمان پوکی استخوان کمک می کند.

این قرص را می توان هم در سنین رشد و هم در بزرگسالی استفاده کرد همچنین در دوران بارداری و شیردهی قابل استفاده است.

قرص استئوکینون هولیستیکا:

اگر به دنبال یک مکمل عالی برای پوکی استخوان هستید این قرص می تواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا با داشتن ترکیباتی چون کلسیم‌ کربنات، ویتامین D3 و ویتامین K2 می تواند بیماری پوکی استخوان را کنترل کند و استفاده از آن در سنین رشد باعث تامین کلسیم مورد نیاز بدن میشود.

ویتامین های موجود در این قرص بر روی جذب کلسیم تاثیر می گذارند و باعث تضمین سلامت استخوان ها می شوند.

این مکمل بدون رسوب است و  از رسوب گذاری کلسیم در شریان ها جلوگیری می کند.

قرص یونی فلکس لیبرتی:

در ترکیبات این قرص از موادی چون کلسیم، منیزیم، روی، MSM، ویتامین D3 و ویتامین K1 استفاد شده است، که پوکی استخوان را بهبود می دهد. MSM موجود در این قرص یک نوع ترکیب آلی است که موجب کاهش التهاب و بازسازی بافت های آسیب دیده میشود.

استفاده از این قرص درد ناشی از آرتریت را کاهش می دهد و افرادی که دچار این بیماری هستند عملکرد جسمی عضلانی بهتری خواهند داشت.

قرص استئوکر ویتابیوتیکس:

این محصول یکی از بهترین مکمل ها برای پوکی استخوان است زیرا ترکیبات موثری مانند کربنات کلسیم، زینک سولفات، منیزیم و ویتامین D3 دارد.

استفاده از این قرص باعث تقویت استحکام استخوان و دندان ها می شود و می توان در دوران بارداری به منظور تأمین کلسیم از آن استفاده کرد.

قرص کلسی کر ویتان:

استفاده از این قرص باعث تقویت و استحکام استخوان و دندان می شود و به راحتی می تواند بیماری پوکی استخوان را کنترل کند همچنین با داشتن ویتامین د ۳ جذب کلسیم در بدن را بهبود می‌دهد و موجب شکل گیری بهتر استخوان‌ها می‌شود.

زینک و منیزیم یکی دیگر از ترکیبات این قرص است که هر کدام از آنها در سلامت استخوان ها نقش دارد، در ترکیبات این قرص از نمک، شکر، گلوتن، رنگ مصنوعی و مخمر استفاده نمی شود و قابل استفاده از سنین جوانی تا پیری است که معمولاً در سنین یائسگی و پیری از آن استفاده می شود.

قرص کلسی پاور هولیستیکا:

این قرص دارای کیفیت مطلوبی است، که یکی از بهترین مکمل ها برای پوکی استخوان محسوب می شود.

این محصول دارای ترکیباتی چون کلسیم، منیزیم دریایی، روی و ویتامین D3 است که می توان از آن در سنین رشد و در سنین پیری استفاده کرد.

در هنگامی که استخوان دچار شکستگی می شود این محصول برای ترمیم سریع تر استخوان موثر است و بسیار به ترمیم استخوان ها کمک می کند همچنین می‌توان در دوران بارداری و شیردهی از این محصول استفاده کرد.

قرص کلسیترا سوپرابیون:

این قرص یکی از بهترین مکمل ها برای بهبود مفاصل و استخوان ها است و دارای ترکیبات چون کلسیم، منیزیم، روی، مس، منگنز و ویتامین د ۳ است.

‏ مس دارای خاصیت آنتی اکسیدان است که از آسیب ها و بافت های استخوانی جلوگیری می کند، همچنین منگنز می‌تواند تراکم استخوان ها را بهبود دهد و در شکل گیری استخوان ها نقش داشته باشد.

این محصول با دستگاه گوارش سازگاری دارد و هضم جذب آن به سهولت انجام می شود.

خرید آنلاین و تلفنی و ارسال سریع از داروخانه شفا چطوراست؟

شما میتوانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی ثبت سفارش کنید. در صورت نیاز برای آموزش سفارش آنلاین در سایت به بالای صفحه قسمت آموزش خرید از سایت مراجعه کنید. کلیه سفارش ها حداکثر قبل از ظهر فردا به دست شما خواهد رسید و برای شهرستان ها بر اساس زمانبندی پست و 48 ساعته می باشد.

بهترین قرص کلسیم برای پوکی استخوان کدام است؟

قرص سوپراکل نیچرز اونلی

قرص استئوکینون هولیستیکا

قرص یونی فلکس لیبرتی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *