مکمل غذایی, مکمل ها

قرص جوشان و مزیت های آن

قرص جوشان

قرص جوشان و مزیت های آن

قرص جوشان به دلیل طعم دلپذیر و سهولت در استفاده بسیار محبوبیت پیدا کرده این محصول به طوری تولید شده که به راحتی در آب حل میشود و برای افرادی که قرص خوردن برایشان بسیار سخت است، جایگزین مناسبی است.

قرص جوشان در مقایسه با قرص های معمولی مزایایی دارد، مانند:

قرص جوشان دارای طعم دلپذیری است و حتی این قرص را می توان در آبمیوه حل کرد.

افرادی که با بلعیدن قرص مشکل دارند می توانند به راحتی از قرص جوشان استفاده کنند.

قرص جوشان باید در آب حل شود و این موضوع باعث می‌شود که مایعات بدن افزایش پیدا کند که بسیار برای سلامتی مفید است.

ترکیبات قرص جوشان سریعتر از قرص های معمولی جذب بدن می‌شود و این مسئله تاثیر گذاری ماده دارویی را افزایش می دهد.

قرص جوشان در مقایسه با قرص های معمولی سریعتر وارد روده کوچک میشود و هضم آن سریعتر انجام می شود.

 قرص جوشان برای سرماخوردگی

از چندین سال پیش پزشکان در هنگام سرماخوردگی معمولاً  قرص جوشان را در کنار سایر داروها تجویز می کنند زیرا این قرص فواید زیادی را برای سرماخوردگی دارد و محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است، امروزه قرص های جوشان زیادی برای سرماخوردگی وجود دارد اما بهترین آنها  را در موارد زیر به شما معرفی می کنیم:

قرص جوشان ویتامین c

ویتامین c جز آن دسته از ویتامین هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند کند و به همین دلیل بیشتر پزشکان مصرف این قرص را برای پیشگیری از سرماخوردگی و بهبود آن تجویز می کنند.

استفاده از قرص جوشان ویتامین c می‌تواند در هنگام سرماخوردگی علائم آن را کاهش دهد و تاثیرات این ویتامین به شکل قرص جوشان بیشتر از شکل معمولی آن است.

قرص جوشان زینک

زینک یا همان روی یکی از مهمترین مواد معدنی ضروری برای بدن است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و در درمان و پیشگیری سرماخوردگی بسیار مفید و تاثیرگذار است.

هنگام سرماخوردگی استفاده از قرص جوشان زینک باعث کاهش علائم سرماخوردگی میشود.

اما در هنگام استفاده از قرص جوشان زینک یا شکل دیگر زینک به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از این ماده می تواند عوارض جانبی را را به همراه داشته باشد.

قرص جوشان ویتامین دی

در فصل شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا با استفاده از قرص جوشان ویتامین دی می توان در برابر این بیماری از بدن محافظت کرد زیرا ویتامین دی از ویتامین‌های محلول در چربی است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از بدن انسان در برابر بیماری های عفونی و تنفسی محافظت می کند.

یکی از منابع اصلی تامین ویتامین دی برای بدن نور خورشید اما به دلیل اینکه افراد به حد کافی نور خورشید را دریافت نمی کنند نمی توانند از طریق منابع غذایی به خوبی این ویتامین را برای بدن تامین کنند و با کمبود آن مواجه می‌شوند، استفاده از قرص جوشان ویتامین دی می تواند کمبود این ویتامین را جبران کند و عوارض نامطلوب کمبود ویتامین دی در بدن را کاهش دهد.

قرص جوشان مولتی ویتامین

مولتی ویتامین ها دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می‌توانند همزمان چندین عنصر را برای بدن تامین کنند.

امروز به دلیل سبک زندگی غلط و داشتن رژیم غذایی نامناسب بیشتر افراد با کمبود ویتامین ها و مواد معدنی روبرو هستند که نتیجه این کمبود ضعیف شدن سیستم دفاعی بدن آنها است که این افراد بیشتر دچار بیماری می شوند.

استفاده از مولتی ویتامین مینرال می‌توان کمبود مواد معدنی و ویتامین ها را در بدن جبران کند اما امروزه قرص جوشان مولتی ویتامین یکی از محصولات پرطرفدار ای است که می تواند  راحت تر و سریع تر جذب بدن شود همچنین می‌تواند در هنگام سرماخوردگی علائم این بیماری را کاهش دهد.

نکات قابل توجه برای مصرف قرص جوشان در سرماخوردگی

در هنگام استفاده از قرص جوشان برای سرماخوردگی توجه داشته باشید که بر اساس دستور پزشک یا دستورالعمل روی قوطی عمل کنید و هرگز به این فکر نکنید که هر چه بیشتر قرص جوشان بخورید سرماخوردگی شما زودتر خوب می شود.

استفاده بیش از اندازه قرص جوشان می تواند عوارض چون سوزش سر معده، حالت تهوع، استفراغ و گرفتگی معده را به همراه داشته باشد، همچنین قرص های جوشان در ترکیبات خود نمک دارد که برای حل شدن در آب از ماده‌ای به نام بیکربنات در آن استفاده می شود تا با سدیم ترکیب شوند.

نمک موجود در این قرص ها می تواند باعث بالا رفتن فشار خون شود و خطر سکته مغزی یا حمله قلبی را افزایش دهد اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به فشارخون مبتلا هستند باید قبل از استفاده از قرص جوشان با پزشک مشورت کنید.

خرید آنلاین و تلفنی و ارسال سریع از داروخانه شفا چطوراست؟

شما میتوانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی ثبت سفارش کنید. در صورت نیاز برای آموزش سفارش آنلاین در سایت به بالای صفحه قسمت آموزش خرید از سایت مراجعه کنید. کلیه سفارش ها حداکثر قبل از ظهر فردا به دست شما خواهد رسید و برای شهرستان ها بر اساس زمانبندی پست و 48 ساعته می باشد.

فواید قرص جوشان ویتامین c چیست؟

ویتامین c جز آن دسته از ویتامین هایی است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند کند و به همین دلیل بیشتر پزشکان مصرف این قرص را برای پیشگیری از سرماخوردگی و بهبود آن تجویز می کنند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *