مکمل غذایی, مکمل ها, مکمل ورزشی

آیا استفاده از مولتی ویتامین باعث افزایش وزن می شود؟

مولتی ویتامین برای افزایش وزن

بهترین مکمل های رفع کننده پوکی استخوان و استخوان ساز

یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره ی قرص جوشان برای مصرف کنندگان به وجود می آید، تاثیر این محصول بر روی چاقی و افزایش وزن است.
استفاده از قرص جوشان می تواند موجب  اضافه وزن در مصرف کننده شود، اما بهتر است بدانید که این موضوع بستگی به بدن شما دارد یعنی به این موضوع بستگی دارد که شما چاق هستید یا لاغر و با کمبود مواد مغذی روبرو هستید یا نه.

اگر فردی دچار لاغری مفرط باشد با استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی، بدن فرد انرژی بیشتری کسب می کند و نتیجه آن افزایش اشتها و جذب کالری بیشتر میشود که در نهایت موجب افزایش وزن میشود.

اما این موضوع در افرادی که چاق هستند کاملاً متفاوت است و برعکس عمل می‌کند.

استفاده از قرص مولتی ویتامین و انواع قرص جوشان باعث می شود که متابولیسم بدن آنها افزایش پیدا کند و در نتیجه موجب کاهش وزن و لاغری میشود.

پس میتوان گفت که تاثیر قرص جوشان بر روی لاغری یا چاقی در هر فردی به نوع آناتومی بدن آن ها بستگی دارد و در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

کدام یک از ویتامین ها و مواد معدنی موجب افزایش وزن میشود؟

اگر شما به دنبال مولتی ویتامین هایی هستید که باعث افزایش وزن شروع می‌شوند ابتدا باید بدانید که کدام ویتامین یا مواد معدنی می تولند وزن شما را افزایش دهد و بر روی چاقی تاثیر دارد، سپس بر اساس آن مولتی ویتامین ای را تهیه کنید که آن ویتامین یا مواد معدنی  را در ترکیبات خود داشته باشد.

در بین تمامی ویتامین ها و مواد مغذی برای بدن ویتامین های گروه ب و زینک باعث افزایش اشتها میشوند، اما در صورتی این ویتامین ها و مواد معدنی باعث افزایش اشتها می شود که بدن با کمبود آنها مواجه باشد.

کدام مولتی ویتامین ها باعث افزایش چاقی میشود؟

اگر شما به دنبال بهترین مولتی ویتامین ها برای افزایش وزن هستید می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

مکمل زینک پلاس:

زینک پلاس یکی از بهترین مکمل های است که موجب افزایش اشتها می شود به ویژه زمانی که در ترکیبات آن از ویتامین‌های گروه b نیز استفاده شده باشد.

معمولا مکمل های زینک پلاس در قالب شربت وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر برای افزایش اشتهای کودکان و نوجوانان استفاده می شوند.

افزایش وزن

مولتی ویتامین کامپلیت یورویتال:

این قرص مولتی ویتامین یکی از بهترین نوع ترکیباتی است که در همه افرادی که دچار کمبود مواد مغذی هستند می تواند موجب افزایش اشتها و اضافه وزن شود، همچنین این مولتی ویتامین در ترکیبات خود ویتامین های گروه b و زینک را دارند که موجب افزایش اشتها میشود.

استفاده از این مولتی ویتامین باعث افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن می‌شود و در افرادی که نه چاق هستند و نه لاغر باعث کنترل اشتها و وزن میشود همچنین حفظ سلامت پوست و مو یکی دیگر از کارایی های این مولتی ویتامین است.

قرص دیلی ویتامین سایتک نوتریشن:

درین مولتی ویتامین بیش از ۲۷ ریزمغذی وجود دارد که علاوه بر حفظ سلامت بدن موجب افزایش اشتها می شود همچنین باعث افزایش سطح ایمنی بدن میشود و با استفاده از این مکمل سطح هورمون رشد به خوبی در بدن ترشح میشود.

استفاده از این مولتی ویتامین در افراد لاغر باعث افزایش انرژی و افزایش اشتها می شود و خستگی را در بین این افراد از بین میبرد.

در ترکیبات این محصول می توان مواد معدنی ضروری برای بدن را یافت مانند:

قرص دی ویت اکتیو هلث اید:

این محصول جز یکی از کامل ترین مولتی ویتامین ها است که تمامی ویتامین ها و مواد معدنی و اسید آمینه های ضروری بدن را تامین می کند، همچنین در ترکیبات این محصول از عصاره جنسینگ و کیوی آنزیم کیوتن استفاده شده است و از ترکیباتی مانند گلوتن، گندم، سویا و فرآورده های لبنی و رنگ دهنده های  و مواد نگه دارند استفاده نشده است.

استفاده از این مولتی ویتامین به دلیل ترکیبات موجود در آن باعث افزایش اشتها می شود و برای گیاهخواران نیز گزینه ی بسیار مناسبی است.

کپسول مولتی دیلی دانا:

این محصول به دلیل داشتن ۱۵ میلی گرم روی در هر وعده و داشتن ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین های گروه ب و ویتامین‌های A، C ، D و سایر مواد مغذی می تواند موجب افزایش اشتها شود، همچنین استفاده از این مولتی ویتامین موجب تولید انرژی و حفظ سلامت عمومی بدن می شود.

برای استفاده از این مولتی ویتامین توصیه می شود به طور روزانه یک الی دو کپسول را به همراه هر وعده ی غذایی مصرف کنید.

خرید آنلاین و تلفنی و ارسال سریع از داروخانه شفا چطوراست؟

شما میتوانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت تلفنی ثبت سفارش کنید. در صورت نیاز برای آموزش سفارش آنلاین در سایت به بالای صفحه قسمت آموزش خرید از سایت مراجعه کنید. کلیه سفارش ها حداکثر قبل از ظهر فردا به دست شما خواهد رسید و برای شهرستان ها بر اساس زمانبندی پست و 48 ساعته می باشد.

کدام یک از ویتامین ها و مواد معدنی موجب افزایش وزن میشود؟

اگر شما به دنبال مولتی ویتامین هایی هستید که باعث افزایش وزن شروع می‌شوند ابتدا باید بدانید که کدام ویتامین یا مواد معدنی می تولند وزن شما را افزایش دهد و بر روی چاقی تاثیر دارد، سپس بر اساس آن مولتی ویتامین ای را تهیه کنید که آن ویتامین یا مواد معدنی  را در ترکیبات خود داشته باشد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *